Wilkim.reismee.nl

Dag 17: Malediven

21 september Na het ontwaken, zagen we een waanzinnig uitzicht voor ons huisje (foto!!!). Kim wilde meteen na ontbijt gaan snorkelen, ware het niet dat we vergeten waren thuis spullen te kopen en we genoodzaakt waren om nieuwe te kopen of 2ehands, hetgeen ons minder aantrekkelijk leek. Nadat we het lokale winkeltje geplunderd hadden, konden we meteen ons materiaal testen.Ja Arjan, we zullen er ongetwijfeld te veel voor betaald hebben, maar het is absoluut de moeite waard! Want mensen, wat is dit gaaf! Malediven is echt waanzinnig. Er is helaas een klein minpuntje, er zijn ook heel veel muggen, die vooral Kim op het menu hadden, ondanks de Deet van 40%. Nou ja, je moet er iets voor over hebben niet? ' s Avonds hebben we nog genoten van een schouwspel, waarbij een soort aal half uit het water sprong om de krabjes op de rotsen op te jagen. En natuurlijk genoten van het uitzicht! Op 100m afstand zien we 2m hoge golven, terwijl we in ons baaitje heerlijk rustig snorkelbaar water hebben. En oh ja we zijn het hele eiland rondgewandeld.Na 25 minuten kwamen we helemaal bezweet terug.(; Wat een serene rust heerst hier in tegenstelling tot het overvolle Sri Lanka.1X per uur zie je een golfkarretje of een verdwaalde fietser.Een claxon hebben ze hier nog nooit van gehoord.

Nadine

Hee Willie en Kim,

haha! Wat maken jullie leuke dingen mee!! Het klinkt echt paradijselijk!! Heerlijk!
Geniet nog ff!
Liefs!

Arjan

Wow, ben wel jaloers hoor. De Malediven, pfffff.
Snorkel ze !!