Wilkim.reismee.nl

Dag 18 en 19

22 en 23 september Gisteravond zijn er nog 2 potjes pool gespeeld op de ergste tafel volgens Wiljan. Slecht laken, wiebelende tafel, geen zwarte bal en tot overmaat van ramp geen krijt.Het eerste potje werd gewonnen door Kim, weliswaar met hulp van Wj, het tweede natuurlijk door laatstgenoemde. Wie weet wordt ook dit nog vervolgd..... Na een stevig ontbijt, hadden we zin om te gaan snorkelen. Jammer dat we geen onderwatercamera hebben, want dan konden we jullie mee laten genieten. Prachtig hoe je zo tussen die vissen kan zwemmen, Kim krijgt er maar geen genoeg van! En als je dan toch klaar bent met snorkelen, lig je op een hagelwit strand met een azuurblauwe zee.Ondanks dat we bijna altijd in de schaduw liggen, zijn we lekker bruin. We blijven maar smeren met factor 30. En dan te bedenken dat het met bakken uit de hemel kwam toen we landden op Male. Gelukkig was het een incident. Vrijdag was verreweg de drukste dag van ons verblijf op de Malediven.Naast alle reguliere eetmomenten gingen we vandaag snorkelen op open zee.Man wat een prachtige vergezichten onder water:)zo helder! Prachtige veelkleurige vissen en schitterend koraal.Er was daar toch net iets meer te zien dan in ons tuintje op het zuiden.Morgen (zaterdag) is helaas alweer de laatste dag hier.We moeten om 12u uitchecken, maar vliegen pas om 2355.We kunnen er de laatste dag dus nog optimaal van genieten.Gelukkig mogen we ons in de massagesalon douchen zodat we lekker fris het vliegtuig in stappen.

jan/pa

Dinodigt uit om ook die reis te maken.

GEnie morgen van jullie laatste dag.

En dan een goede thuisreis!!!!!!!

Gerjanne

Geniet er nog even van. Goede reis terug. X